پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

وزیر راه وشهرسازی:نوسازی بافت های فرسوده با حمایت های دولت تسهیل می شود.

وزیر راه و شهر سازی گفت : ساخت و ساز در بافت های فرسوده به خاطر وجود زیرساخت ها نیاز به تاسیسات زیربنایی ندارد و فعالیت در این بخش با حمایت های دولتی تسهیل می شود.

به گزارش روابط عمومی  شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری  ایران  به نقل از واحد مرکزی خبر  مهندس علی نیکزاد در آئین افتتاح مسکن در بافت فرسوده شهر اراک با بیان مطلب فوق  اظهارداشت : به همه افراد متقاضی واجد شرایط در بافت های فرسوده برای ساخت و ساز زمین و تسهیلات داده می شود و دیگر مسئولان هم برای سند دار شدن آن با مردم بیشتر همکاری کنند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  ساماندهی بافت های فرسوده ، لازم و ضروری است و مسئولان باید در این زمینه از همه ظرفیت ها استفاده کنند.گفت : با توجه امکانات زیرساختی شهری در بافت‌های فرسوده عاقلانه ترین کار نوسازی این بافتهاست و از زیر مجموعه وزارتخانه می خواهم الگوی نوسازی بافت‌های فرسوده را هر چه زودتر فراگیر کنند.
مهندس مجید کیانپور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری نیز  گفت : امسال 120 هزار بافت فرسوده در سراسر کشور نوسازی می‌شود و تاکنون 12 هزار واحد واگذار شده است.
ایشان  تصریح کرد: امسال دریافت تسهیلات برای 200 هزار واحد فراهم شده است که از این مقدار 100 هزار واحد به ازای هر واحد 30 میلیون تومان در شش بانک و 100 هزار واحد با مساعدت وزیر راه و شهرسازی از خط اعتباری مسکن مهر پرداخت می شود.
مهندس  کیان پور با بیان اینکه  محدودیتی برای پرداخت تسهیلات برای نوسازی بافتهای فرسوده در کشور وجود ندارد. اظهارداشت :مسکن مهر دولت عدالت محور به الگوی مناسبی برای ساخت و ساز در جهان تبدیل شده است زیرا اقشار آسیب پذیر هم صاحب مسکن می شوند.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top