شنبه 1 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

4 خانه محله دیگر در شیراز و 2 خانه محله در مرودشت احداث می شود

 

جلسه ستاد استانی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی فارس با حضور اعضاء این ستاد در سالن جلسات استانداری فارس برگزار شد.


 

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس در این کارگروه ابتدا توضیحاتی پیرامون لزوم تهیه طرح توانمندسازی جهت شهر مرودشت توسط مهندس طالبان مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس به اعضاء ارائه گردید، سپس مشاور پارس آرایه نسبت به ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته در پنج مرحله و روند تصویب طرح در ستاد شهرستان مرودشت به تفصیل ، اقدام نمود و محلات سکونتگاهی شهر مرودشت و شناسنامه پروژه­ها جهت هر محله را برای اعضاء توضیح داد.

 

در ادامه این نشست معاون فرماندار مرودشت و شهردار مرودشت نیز هر کدام بر لزوم اجرای این طرح در مرودشت و آثار مثبت آن تاکید کردند.

 

در این جلسه همچنین از مجموعه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ، شرکت عمران و مسکن­سازان ، مشاور پارس آرایه و کلیه دستگاههایی که در مدت تهیه طرح با یکدیگر همکاری نمودند ،قدردانی و تشکر شد.

 

در این جلسه  شهرداری مرودشت متعهد به تأمین زمین جهت احداث خانه محله در 2 محله مصوب شهر مرودشت گردید که احداث یک خانه محله توسط شهرداری و یک باب دیگر نیز توسط شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری انجام می پذیرد.

 

همینطور مقرر گردید با در نظر گرفتن اولویت محلات در شهر شیراز،شهرداری شیراز جهت احداث خانه محله در مناطق کوشک میدان،شیخ علی چوپان،دهپیاله و پایکتا و با همکاری شرکت عمران و مسکن سازان حداقل 200مترمربع زمین در نظر گرفته و احداث 2 باب از این خانه محلات توسط شهرداری و دو باب دیگر توسط شرکت عمران و بهسازی انجام پذیرد.

 

در پایان نیز با توجه به پیشنهاد معاون محترم مدیرکل اجتماعی استانداری فارس مقرر گردید بخش اجتماعی فرهنگی این طرح بر اساس دستورالعمل وزارت کشور در قالب آئین­نامه کمیته ملی ساماندهی امور اجتماعی فرهنگی و امنیتی مناطق ویژه اجتماعی که در راستای اهداف سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی تهیه شده است به مشاور ابلاغ و توسط ایشان در برنامه­ها اعمال گردد. ضمن اینکه کل طرح به تصویب اعضاء رسید.

 

 



طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top