جمعه 31 فروردین 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

بازدید دکتر اسلامی بیدگلی از گارگاه مشاغل خانگی و خانه محله سهل آباد

به گزارش روابط عمومی شرکت  عمران ومسکن سازان فارس دکتر سعید اسلامی بیدگلی عضو هیات مدیده شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی روزچهارشنبه مورخ 94/5/14 از گارگاه آموزش مشاغل خانگی وخانه سهل آباد بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت  عمران ومسکن سازان :به مناسبت ورود دکتر اسلامی عضومحترم هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در روز چهارشنبه 14مردادماه ، در بازدید از کارگاه آموزش مشاغل و خانه محله سهل آباد با نمایش خیابانی شهرفرنگ توسط نوجوانان هنرمند محله با لهجه شیرین شیرازی از ایشان استقبال بعمل آمد.

در این بازدیدشیروانی مربی کونگ فو ضمن خوش آمد گویی  به معرفی تیم کونگ فو محله که متشکل ازنه نفر از قهرمانان کشور  به همراه  مجتبی زارع قهرمان منتخب اعزامی به مسابقات بلغارستان ، و همچنین توضیحات مشروحی از فعالیتهای ورزشی صورت گرفته در محله در راستای توانمند سازی محله و تقویت کانون نام آوران محله  ارائه گردید.

شیروانی گفت: بسیاری از مقام آوران استانی و کشوری در این رشته از محله سهل آباد می باشند.که جهت شرکت در مسابقات کشوری وکسب مقام به تامین هزینه ،همکاری مسولین نیاز می باشد.        

 پس از آن مهندس اشرفی به تشریح حوزه فعالیت  محله در طرح توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی  و اقدامات صورت گرفته پرداختند .

دکتر اسلامی ضمن تقدیرو تشکراز استقبال گرم ساکنین  و همچنین ابراز خرسندی خود از اینکه محله سهل آباد ، محله ای که همچین جوان ونوجوانی دارد وباید این محله را به نام ورزشکاران در سطح کشور و دنیا معرفی شود.

اسلامی خاطر نشان کرد: در کنار ورزش و فعالیت های هنری باید به تقویت بنیه علمی نیز توجه کرد و به سطوح بالای تحصیلات عالی پرداخت.وی ضمن تقدیر از برنامه اجرا شده توسط جوانان سهل آباد ابراز امیدواری کرد اینگونه فعالیتها گسترش یافته و جمعیت بیشتری از جوانان محل جذب این برنامه ها گردند.

ودر پایان دکتر اسلامی  ضمن قدرانی از تلاشهای بعمل آمده  و تواناییهای محله سهل آباد  و آرزوی  راه اندازی و توسعه فعالیتهای  فرهنگی ورزشی هنری  در محله سهل آباد وتلاش وپیگیری خود جهت کمک به پیشرفت ورزشگاران در عرصه مسابقات و دست یافتن به مقام های برترورزشی از طریق نهادهای مالی وشرکت مادر تصخصص عمران وبهسازی شهر ی ایران اعلام نمود.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top