شنبه 8 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از خانه محله های شیراز و دفاتر تسهیل گری؛

مدیرکل راه و شهرسازی در بازید از سکونت گاه های غیررسمی در شیراز خواستار ادامه فعالیت ارگانهای ذیربط جهت ساماندهی این مناطق شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در بازید از سکونت گاه های غیررسمی در شیراز خواستار ادامه فعالیت ارگانهای ذیربط جهت ساماندهی این مناطق شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران ومسکن سازان فارس، مهندس مقبلی در حاشیه این بازدید گفت: بخش مهمی از جرائمی که صورت می گیرد و  موجب ناامنی می شود  ریشه در مناطق حاشیه نشین دارد.

وی افزود: ایجاد بسترهای مناسب توسعه شهری همراه با نگاه دقیق و برنامه ریزی شده در ساماندهی حاشیه نشینی از میزان زیاد لطمات فرهنگی می کاهد و گامی مهم در تحقق حقوق شهروندان محسوب می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه این بازدید توجه ویژه و تغییر نگاه راهبردی در امر ساماندهی حاشیه نشینی را لازمه توسعه همه جانبه شهری عنوان کرد و گفت: ایجاد امنیت عمومی، رفاه همشهریان و متوازن سازی خدمات رفاهی و عمرانی لازم و ضروری است و همکاری تمام ارگان های خدمات رسان را می طلبد.

وی با اشاره به پیشرفت و وضعیت مطلوب سکونت گاه های غیررسمی در شیراز ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط فعلی مردم روستا نشین و مهاجرت آنهابه شهرها باید فعالیت ها و طرح های بهتری در این راستا برای آینده ارائه دهیم تا شاهد سربلندی این مناطق بوده و الگوی مناسبی برای استان های دیگر باشیم.

 مقبلی در پایان از مسئولین و دست اندرکاران خواست تا پس از ساماندهی، از نام مناطق توسعه یافته به جای مناطق حاشیه نشین استفاده کنیم


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top