شنبه 1 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

برگزاری جلسه هیات امنای خانه محله شهرک بهار با حضور مسئولان

تاریخ انتشار:96.10.28

 روز چهارشنبه مورخ 96.10.27 جلسه توانمندسازی محله شهرک بهار با حضور مسئولان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان فارس  در این جلسه که با حضور سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله وهمکاران ایشان در بخش های مختلف سپاه و بسیج ،مهندس اکبری شهردار منطقه 2،مهندس اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس ،یاوران جدید شورای شهرک بهار و سایر نمایندگان ارگان های مسئول در خانه محله شهرک بهار برگزار گردید،ابتدا مصوبات جلسه قبل مرور و پیگیری گردید و هر کدام از مسئولان گزارشات پیگیری امور مربوط به ارگان خود را ارائه دادند.

سپس مهندس اکبری ضمن توضیح پاره ای از اقدامات شهرداری در این محله گفت شهرداری به جهت رفاه حال مردم در این محله از دریافت عوارض نوسازی و بهسازی چشم پوشی کرده است و در تمامی زمینه ها همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

در ادامه اشرفی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس خلاصه ای از اقدامات انجام گرفته در امر بازآفرینی در محلات ناکارآمد ارائه و عمده مشکلات محله شهرک بهار را برای مسئولان نام برد و گفت باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی اهتمام بیشتری داشته  و جهادی تر کارکرده و مشارکت و هم افزایی بین دستگا هها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به ملاقات آیت اله ایمانی امام جمعه شیرازونماینده ولی فقیه در استان با مهندس اسکندر پور شهردار شیراز و تاکید ایشان بر مثمرثمربودن خانه های محله از مسئولان حاضر در جلسه خواست که با انگیزه بیشتری کار را ادامه دهند.

اشرفی گفت با توجه به اینکه مقام معظم رهبری هر شش ماه یکبار گزارشات اقدامات انجام گرفته در باب کاهش آسیب های اجتماعی و بازآفرینی محلات ناکارآمد را رصد و پیگیری می کنند اهمیت موضوع دوچندان نمود پیدا میکند .وی با اشاره به اقدامات مثبت سپاه پاسداران در خدمت به مردم گفت ما دست سپاه را به جهت ورود در امر توانمندسازی می فشاریم و تقاضا داریم برای این محلات همانگونه که تا کنون برای اقشار مختلف مردم خدمت کرده اند به صلاحدید خودشان در جهت هم افزایی دستگاه ها و در قالب مصوبات هیات امنای خانه محله که اساس آن بر طبق نظریات و مشارکت مردم استوار است ،اقدام نمایند.

 درپایان نیز سرهنگ دوست دار فرمانده محترم سپاه ناحیه بقیه اله شیراز ضمن تشکر از دلسوزی مسئولان وبرگزاری جلسات منظم گفت باید آسیب شناسی صورت گیرد که مشکل کار در به نتیجه نرسیدن بعضی از مصوبات چه می باشد.باید در این حوضه جدی تر کار کنیم و حرف هایمان به گوش تمامی محل برسد و پیاممان منتقل شود .

وی گفت باید یک بسیج عمومی برقرار کرده  و در هر کوچه ای یک نماینده داشته باشیم تا بتوانیم به همه اطلاع رسانی کنیم .ما در حوضه های مختلف اقداماتمان را شروع کرده ایم  به عنوان نمونه در بحث مرمت خانه های محرومین چندین خانه به انجام رسیده است و در موضوعات دیگر نیز همگام با دستگاه های مسئول آمادگی خدمت را داریم.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top