چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

معاون وزیرراه وشهرسازی:درسال98 ساخت100هزار واحدمسکونی رامحقق می کنیم/ بازآفرینی به تنهایی کارمانیست

تاریخ انتشار:1398/1/18

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تحقق برنامه ساخت 100 هزار واحد مسکونی در سال 98 خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، سید محمد پژمان در دیدار نوروزی خود با همکاران گفت: در سال جدید تلاش می کنیم برنامه نوسازی، بهسازی  و ناکارآمد را محقق کنیم. مقدمات تحقق این برنامه نیز از جمله تامین منابع مالی در قالب پرداخت تسهیلات بانکی با سود 6 درصد فراهم شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: انسان ها همواره باید برای بهتر زیستن و پیشرفت تلاش کنند و شرایط خود را از آنچه که هست بهبود بخشند و به سمت تعالی بیشتر گام بردارند.

وی با تاکید بر لزوم انجام فعالیت های گروهی و جمعی گفت: اقدامات جمعی همواره اثرات مثبتی دارند. اگر چه ممکن است اقدامات فردی نیز نتایج مطلوبی در پی داشته باشد اما پیشرفت ها و موفقیت های بزرگ در سایه ایده، تفکر و اجرای جمعی شکل می گیرند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه هم افزایی جامعه را بزرگتر و توسعه یافته تر می کند، تصریح کرد: پیشرفت زمانی محقق می شود که افراد جامعه در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی و .. توسعه یافته شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در شرکت بازآفرینی شهری ایران وظیفه بهبود زندگی مردم در بافت های ناکارآمد و فرسوده را به عهده داریم، گفت: در کنار اینکه تلاش می کنیم زندگی خود را در همه زمینه ها بهبود بخشیم و اخلاقیات خود را متعالی کنیم باید به مسئولیت خود در حوزه های سازمانی نیز به شکل پسندیده ای عمل کنیم.

پژمان با تاکید بر لزوم وجود برنامه ریزی اجرایی و عملیاتی در شرکت بازآفرینی شهری ایران، افزود: این شرکت به دلیل نقش ستادی که دارد باید موجب اعتلای انگیزه در اداره کل های راه و شهرسازی استان ها شود.

وی افزود: شرکت بازآفرینی شهری ایران باید ضمن داشتن نقش نظارتی خود با تنفیض اختیار به استان ها، آنها را به تحرک وا دارد و از آنها به عنوان بازوهای اجرایی خود استفاده کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم در سال 98 یکی از پویاترین سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی باشیم و در برآورده کردن توقعات دولت موفق عمل کنیم. با این امید که دولتمردان نیز توجه ویژه به این سازمان داشته باشند و پشتیبانی های وعده داده شده را عملی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر بسیاری از سکونتگاه های غیررسمی آسیب دید و متاسفانه برخی از ساکنان این سکونتگاه ها جان خود را از دست داده اند، گفت: وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران به تنهایی نمی تواند این بافت ها را ساماندهی کند. دولت و همه دستگاه های دیگر باید به کمک وزارت راه و شهرسازی بیایند تا برنامه ملی بازآفرینی بافت های ناکارآمد، فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی به صورت ویژه اجرا شود.

او در پایان از همکاران شرکت بازآفرینی شهری ایران خواست تا با عزم جدی و تلاش بی وقفه برنامه ملی بازآفرینی شهری پایدار را پیش ببرند.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top