پنجشنبه 30 فروردین 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

مديرعامل جديد شركت بازآفريني شهري ايران خبر داد: طرح‌هاي بازآفريني بايد شتاب گيرد

تاریخ انتشار:98/09/25

 در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، ساماندهی حاشیه‌نشینی، اولویت نخست این شرکت عنوان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفريني شهری ایران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمد پژمان مدیر عامل پیشین شركت بازآفريني شهري ايران در این مراسم با قدردانی از اعتماد وزیر راه و شهرسازی برای مهیا کردن فرصتی برای کار و فعالیت گفت: اینک تلاش‌های شرکت بازآفرینی شهری ایران در آستانه ثمردهی است و امیدوارم گره نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری به‌زودی باز شود.

پژمان افزود: نوسازی بافت های فرسوده، ابزار، امکانات، پشتیبانی و اختیارات ویژه‌ای می‌خواهد و اگر مدیران شهری اراده‌ای برای به میدان آمدن نداشته باشند، توفیقی در بازآفرینی حاصل نمی‌شود.

مدیرعامل پیشین شرکت بازآفرینی شهری ایران، همچنین با اشاره به اینکه هم‌ اکنون اختیارات در این حوزه متمرکز نیست و بودجه چندانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نوسازی بافت‌ها از طریق فراهم‌کردن مشوق‌ها و امتیازات و جلب مشارکت مردم حاصل می‌شود که نیازمند عزمی ملی است.

مهدی عبوری، مدیرعامل جدید شرکت بازآفرینی شهری ایران  نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته در شرکت بازآفرینی شهری ایران ابراز امیدواری کرد: با کمک کارشناسان و مدیران، برنامه‌های مدون این شرکت به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه حاشیه‌نشینی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و همچنین دولت است، آن را مهم‌ترین ماموریت شرکت بازآفرینی شهری ایران خواند و گفت؛ طرح‌هایی که در شرکت بازآفرینی شهری ایران دنبال می‌شود باید با شتاب بیشتری دنبال شود.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top