جمعه 7 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

مهمترین و اولویت دار ترین ماموریت وزارت راه و شهرسازی تامین مسکن در این دوره زمانی می باشد

تاریخ انتشار:98/10/10

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در این دوره زمانی مهمترین و اولویت دارترین ماموریت وزارت راه و شهرسازی تامین مسکن برای مردم است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ، مهندس جعفر زاهدی مدیر کل این اداره در جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی فارس ابتدا با تقدیر از زحمات مدیر کل اسبق راه و شهرسازی مهندس تکاور به عنوان پیشکسوت و فردی که سالها با تلاش و زحمت و تخصص در احداث راههای این استان و کشور نقش بسزایی را ایفا نموده افزود: به زودی مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن ملی آغاز خواهد شد.
وی خاطر نشان ساخت که ثبت نام و پایش طرح مسکن ملی توسط وزارت راه و شهرسازی و در ستاد این وزارت خانه انجام می گیرد و استانها در روند ثبت و پایش ثبت کنندگان نقشی ندارد.
مهندس زاهدی اشاره به تحریمهای ظالمانه و شرایط خاص اقتصادی مشکلات بسیاری که در روند اجرای پروژه ها ایجاد شده و حتی در امورات روزمرگی مجموعه راه و شهرسازی به معاونین و روسای ستادی و شهرستانها گفت: شرایط اقتصادی موجود باعث مشکلات و وضعیت خاصی شده اما با درایت و مدیریت ، تلاش و تحمل این شرایط می توانیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: در طرح اقدام مسکن ملی در کشور 400 واحد می باشد که از این تعداد 23771 واحد مربوط به استان فارس و 25000 واحد مربوط به شهر جدید صدرا می باشد.
و ما باید تمام تمرکز و تلاش خود را برای رسیدن به این اهداف به کار ببریم که بتوانیم به هدف اصلی که تامین مسکن برای مردم است برسیم.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top