پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

پیام استاندار فارس خطاب به مردم

تاریخ انتشار:98/12/28

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس،متن پیام دکتر عنایت اله رحیمی به شرح زیر است......

سلام به مردم عزیز فارس

امروز در شرایط سخت و سترگی قراری گرفته ایم که رهبر معظم انقلاب ، ریاست جمهوری ، هیأت دولت و تمامی دستگاههای اجرایی و نهادها و در یک کلام « حاکمیت» نهایت تلاش را دارند که از سلامت مردم عزیز کشور حفاظت کنند ، که عبور از این شرایط جز با همدلی و همراهی همه اقشار ملت و تلاش بیش از پیش همه مسئولان و دست اندرکاران ممکن نیست.
شیوع بیماری کرونا تهدیدهایی را ایجاد کرده است که تنها با اتکاء به عقلانیت ، منطق ، دانش ، دلسوزی و نگاه مسئولانه و انسانی به تمامی ابعاد آن باید با آن روبرو شد.
ما عید امسال و قبل از آن با ویروسی ناشناخته روبرو هستیم که لازمه مقابله با آن قطع زنجیره ارتباطات رو در روی افراد و رعایت بهداشت محیط و همراهی شما عزیزان می باشد.
میهمان نوازی اهالی شیراز و فارس شهره خاص و عام است اما امسال در این مهمان نوازی حساسیت و دقت به خرج دهیم و پذیرای این ویروس نباشیم. ما هم به عنوان خدمتگزار شما با بهره گیری از نظر متخصصان و توجه به نظریات مردم عزیز تصمیماتی اتخاذ نموده و در حال اجرا هستیم.
آنچه از شیراز و فارس در اذهان مانده است همراهی و همدلی در بحران های طبیعی و غیر طبیعی است و به عنوان یک برند در ذهن جامعه ایرانی و افکار ایرانیان نقش بسته است.
این پیگیری ها هرچند همراه با مشکلات مختلف برای شما عزیزان بوده است لیکن جامعه ما را در رویارویی با این ویروس ناشناخته یاری رسانده و به یاری خداوند با استمرار همراهی شما عزیزان بر این مشکل فائق خواهیم آمد و جامعه فارس را به عنوان جامعه تاب آور و الگو به کشور معرفی خواهد کرد.
 بدانیم تک تک ما با هر شغل و هر موقعیتی با در خانه ماندن و رعایت کردن میتوانیم در درجه اول به خود و خانواده هایمان و در مراتب بعد به کادر پزشکی و درمانی شهر و استان یاری رسانیم و در میانه این همه مسائل و مشکلات، حسن این روزهای در خانه ماندن تعاملات و ارتباط بیشتر با افراد خانواده است و اثرگذاری همگانی در کنترل این بیماری با مشارکت همگان امکان پذیر می باشد.
والسلام
عنایت الله رحیمی
استاندار فارس


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top