سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

شرکت معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و بافت پیرامون آن

تاریخ انتشار:هشتم آبان ماه 99

روز چهارشنبه مورخ 7/8/99 معاون وزیر راه و شهرسازی جهت بازدید وحضور در جلسه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به شیراز سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس، مهدی عبوری معاون وزیرراه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  جهت بازدید از پروژه های مشارکتی نیکان، بازدید از بافت پیرامون حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) وبازدید از سعدیه، حافظیه به شیراز آمد، عصر چهارشنبه در جلسه اولیه مربوط به توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت آستان مطهر برگزار شد؛ شرکت کرد.

وی پس از این جلسه همراه با آیت الله دژکام به بازديد شبانه از بافت‌هاي فرسوده و تاريخي مركزي شيراز پرداخت.

بازدید از حافظیه، سعدیه و حضور در باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بود.

عبوری در روز دوم سفر پس از بازدید میدانی از پروژه های مختلف مانند نیکان و زمرد، در بخش پایانی سفر در جلسه نهایی توسعه حرم حضرت شاهچراغ که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار، ریاست کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان فارس در مجلس و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و استانی و همچنین مهندس اشرفی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس و بعضی از مسئولان این شرکت برگزار شد، شرکت کرد.

در حاشیه جلسه مذکور نیز اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس خلاصه ای از اقدامات و پروژه های انجام شده و آتی شرکت در بافت های فرسوده،تاریخی و سکونتگاه های غیر رسمی ،حضور ایشان ارائه دادند.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top