شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

نگاه مدیران به سکونتگاه های غیر رسمی تغییر کند

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس گفت نوع نگاه مدیران به ویژه مدیران حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به سکونتگاه های غیر رسمی و محله های حاشیه ای شهرها می بایست تغییر کند.
  • نگاه مدیران

مهندس محمودرضا طالبان،گفت: بدون تردید ساکنان این گونه مناطق نیز نیازمند خدماتی هستند که برای دسترسی به آنها ممکن است به مراکز شهرها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: باید به گونه ای عمل شود که با انتقال برخی خدمات به سکونتگاه ها و مناطق حاشیه ای، خدمات مورد نیاز ساکنان این مناطق درهمان محله ها به آنها عرضه شود.

طالبان اظهار داشت: محقق شدن این امرنیازمند تغییرنگرش برخی مدیران حوزه های مختلف واستقرار برخی دستگاه ها و اداره های خدمات رسان در این گونه مناطق وسکونتگاه هاست.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس درمورد خدمات صورت گرفته درسکونت گاه های غیر رسمی شیراز گفت: سال گذشته در محله سعدی این شهراقدام به ساخت کتابخانه عمومی کردیم که این کتابخانه هم اینک از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس در حال تجهیز است و به زودی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در محل سهل آباد نیز ضمن احداث یک باب کتابخانه، اقدام به ساخت مرکز خود اشتغالی بانوان شد که هم اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او اظهار داشت: ساخت مدرسه 9 کلاسه راهنمایی دخترانه در محله سهل آباد نیز از دیگر اقدامات شرکت عمران و مسکن سازان فارس است که تعهدات ما تا این مرحله به اتمام رسیده است و برای تکمیل به اداره کل نوسازی مدارس فارس واگذار خواهد شد.

وی گفت: یک ورزشگاه نیز درمحله مهدی آباد شیراز در حال ساخت است که هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.

 


 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top