شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

معاونت برنامه ریزی وتوسعه شرکت مادرتخصصی عمران وبهسازی شهری ایران خبرداد.

برتری فارس در جذب تسهیلات نوسازی بافت فرسوده
در بخش تسهیلات اعطای جهت نوسازی بافت های فرسوده استان فارس جزء استان های برترکسور است.
 


 

 

 


 

 

           به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس، معاون برنامه ریزی وتوسعه و مدیرکل دفتر تجهیزمنابع مالی شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران

 

        به منظور بررسی چگونگی فعالیت های شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس دربخش های مختلف به فارس سفر   کرده بودند گفت: در استان فارس با توجه به تلاش های فروانی که از سوی مسئولین صورت پذیرفته است، در جذب تسهیلات از بانک ملی ایران، استان فارس جز استان های برتر کشور بوده که جای تقدیر فراوان دارد.

 

   جمور اظهار داشت: در صورت اتمام سهمیه تسهیلات در بخش خود مالکی مسکن مهر وتسهیلات اعطایی دیگر به محض اعلام شرکت عمران ومسکن سازان استان فارس سهمیه مجدد در اختیار قرار خواهد گفت و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: مابقی سهمیه تسهیلات مسکن مهردر بافت های فرسوده تا پایان سال جذب گردد.

 

مدیر دفتر بافت های فرسوده شرکت عمران و مسکن سازان فارس نیز در این خصوص گزارشی از روند پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل ارائه نمود و مشکلات پیش روی این موضوع  از جمله تجمیع ، سقف کم تسهیلات را تشریح نمود.

 

عباس زاده هم چنین درخواست افرایش سقف تسهیلات نوسازی را نیز مطرح نمود و در خصوص برخی دیگر از مشکلات که رفع آنها مستلزم رایزنی و تعامل است سخن گفت که قول مساعد مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران را در پی داشت.

 

گفتنی است معاون برنامه یزی، توسعه و مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران در سفر یک روزه خود به فارس مباحث مربوط به تملک،فروش، تسهیلات،پروژه های اجرایی و مشکلات آنها را به صورت اختصاصی و ویژه مورد بحث و بررسی قرار داد و راهکارهایی نیز جهت رفع مشکلات در این بخش ارائه نمود.

 

بر اساس این گزارش در سفر این هیئت از پروژه های مربوط به بافت های فرسوده شهر شیراز و اقداماتی که در این بافت ها انجام شده است بازدید بعمل آمد.

 

 

 

 


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top