شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

معاون وزیر راه وشهرسازی خبرداد:تسهیلات 30 میلیونی برای نوسازی 200 هزار مسکن مناطق فرسوده

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی  شهری ایران  در مصاحبه با رادیو سراسری گفت : تدابیری اندیشیده شده است تا با تقویت همکاری سه بخش خصوصی، سرمایه گذاران و انبوه سازان با حد اکثر مشارکت این ضرورت اجرایی شود.

به گزارش  روابط عمومی  شرکت مادر تخصصی  عمران و بهسازی شهری ایران  به نقل از واحد مرکزی خبر مهندس  مجید کیان پور  افزود : تامین مالی یکصد هزار واحد مسکونی به  بانک های ملی، ملت ، سپه ، صادرات ، تجارت و رفاه سپرده شده است و یکصد هزار واحد دیگر هم از محل اعتبارات مسکن مهر نوسازی و بهسازی می شود

ایشان  اظهار داشت : در سال گذشته بازسازی و نوسازی حدود 120 هزار واحد هدف گذاری شده بود که  105 هزار واحد نوسازی و بهسازی شد. .

وی با اشاره به افزایش 10 میلیون تومانی تسهیلات نوسازی واحدهای مسکونی در بافتهای فرسوده شهری اعلام کرد : تسهیلات نوسازی مسکن در این بافتها 30 میلیون تومان شده که مشوق خوبی است و شهرداری ها نیز با تراکم تشویقی و تخفیف های 5 درصدی شرایط خوبی ایجاد می کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و  بهسازی و نوسازی شهری ایران  همزمان بر ضرورت حفاظت از بافت های تاریخی و ارزشمند در مناطق فرسوده شهری تاکید کرد وگفت : بیش از  72 هزار هکتار بافت فرسوده در 471 شهر شناسایی شده است که در میان آن بافت های تاریخی و ارزشمند هم وجود دارد..

ایشان  افزود: طرح های نوسازی شهری در بافت های غیرتاریخی با هدف ایجاد هویت نوین شهری و ایجاد بافت مقاوم و با سیما و منظر شهری مطلوب اجرا می شود.



طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top