شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

افتتاح چهارمين نمايشگاه راه و شهرسازي و صنایع وابسته

در روز شنبه 9 آذر ماه 1392 چهارمين نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازي و صنايع وابسته با شعار عملكرد، توانمندي ها و ظرفيت سازي ها به مدت چهار روز در محل مصلاي بزرگ امام خميني (ره) آغاز به كار كرد.

 

 

در روز شنبه 9 آذر ماه 1392 چهارمين نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازي و صنايع وابسته با شعار عملكرد، توانمندي ها و ظرفيت سازي ها به مدت چهار روز در محل مصلاي بزرگ امام خميني (ره) آغاز به كار كرد.

به گزارش روابط عمومی  شرکت مادر تخصصی  عمران و بهسازی شهری ایران  به نقل از  مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، در افتتاح نمايشگاه جهانگيريان معاون وزير و رئيس سازمان هواپيمايي كشوري، سعيد نژاد معاون وزير و مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي، مجيدي معاون وزير در امور دولت هماهنگي استان‌ها و مديريت بحران، ايزدي معاون وزير و مدير عامل شركت عمران و بهسازي شهري، پرورش مدير عامل شركت هما، پرهيزگار معاون وزير و رئيس سازمان هواشناسي كشور، سيد علايي معاون توسعه و مديريت منابع، نورزاد معاون وزير و مدير عامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل ونقل كشور، پژمان معاون وزير و رئيس سازمان ملي زمين و مسكن و باقري مشاور وزير و دستيار ويژه حضور داشتند.

چهارمين نمايشگاه با حضور معاونان وزير و رؤساي سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه توسط معاون وزير و مدير عامل شركت راه آهن جمهوري اسلامي گشايش يافت.

در اين دوره از نمايشگاه برگزاري نشست هاي خبري با حضور قائم مقام ها، معاونان و رؤساي سازمان ها و شركت هاي تابعه به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر پيش بيني شده است.

همچنين در چهارمين نمايشگاه راه و شهرسازي تشكيل كارگاه هاي آموزشي و نشست هاي تخصصي(پنل) پيش بيني شده كه به مهمترين موضوعات در حوزه حمل و نقل و مسكن خواهد پرداخت.

سازوكارهاي حكم روايي شهري و شهروندان در فرايند باز آفريني شهري، معيارها، ابعاد و ملاحظات طراحي فضاهاي واحدمسكوني شهري، روش هاي ترميمي آسفالت، سال جهاد اقتصادي و جهاد در حمل و نقل ريلي، انتظارات از دولت تدبير و اميد در رونق ترانزيت و حمل و نقل جاده اي، احداث تونل در مسيرهاي مساله دار، جايگاه بخش خصوصي در سياستگذاري آتي دولت و انتظارات از همديگر، توسعه روشهاي نوين تامين مالي مسكن، چشم انداز بازار زمين و مسكن و طرح جامعه مسكن و فن آوريهاي صنعت مسكن از جمله موضوعات قابل مطرح در كارگاه هاي آموزشي و پنل هاي تخصصي در اين دوره از نمايشگاه راه و شهرسازي است.

همچنين براي نمايشگاه امسال راه و شهرسازي از مدارس و دانشگاه ها براي اين گردهمايي دعوت شده است ضمن آنكه بخش ويژه خلاقيت ها براي طرح ايده ها پيش بيني شده كه پس از پايش بهترين طرح ها، هدايايي اهدا خواهد شد.

ادارات و مراكز تحقيقاتي دولتي حوزه راه، شركت هاي و صنايع دريايي، زميني، ريلي و هوايي، صنايع و ماشين آلات راهسازي، انجمن هاي صنفي حوزه راه و مهندسين مشاور در بخش راه و ادارات و مراكز تحقيقاتي دولتي حوزه شهرسازي، شركت هاي فعال در زيرساخت هاي شهري، مصالح ساختماني در بخش شهرسازي اين نمايشگاه شركت خواهند كرد.

چهارمين نمايشگاه بزرگ راه و شهرسازي و صنايع وابسته با شعار فرصت ها، عملكردها، توانمندي ها و ظرفيت ها از 9 تا 12 آذر ماه در مصلي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي شود و علاقه مندان مي توانند از ساعت 9 تا 17 از اين نمايشگاه بازديد كنند.


 



طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top