شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

آگهی تجدید فراخوان انتخاب شریک سرمایه گذار پروزه گردشگری ایلخانی

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران ومسکن سازان استان فارس به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی ایران در نظر دارد عملیات اجرایی (مرمت وباسازی )پروژ ه ایلخانی از طریق مشارکت به سرمایه گذارنی که توانایی،شرایط وتضمین های لازم جهت اجرای پروژه را داشته باشند از طریق فراخوان عمومی جذب شریک با ارزیابی کیفی سرمایه گذارواگذار کند.

شرکت عمران و مسکن­سازان استان فارس به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در نظر دارد عملیات اجرایی (مرمت و بازسازی) پروژه­ گردشگری ایلخانی مندرج در جدول ذیل از طریق مشارکت به سرمایه­گذارانی که توانایی، شرایط و تضمین­های لازم جهت اجرای پروژه­ را داشته باشند از طریق برگزاری فراخوان عمومی جذب شریک با ارزیابی کیفی سرمایه­گذار واگذار کند، دعوت می­شود، جهت دریافت اسناد فراخوان در موعد مقرر و اوقات اداری به غیر از ایام تعطیل به دبیرخانه این شرکت واقع در بلوار معالی­آباد جنب مخابرات شهید دستغیب روبروی بانک ملت مراجعه نمایند.

 

ردیف

موضوع فراخوان

محل اجرا

مساحت کل املاک

مساحت قابل مرمت و بازسازی

مساحت محوطه سازی

مبلغ تضمین

کاربری

1

پروژه گردشگری ایلخانی شامل باغ ایلخانی و 4 منزل وابسته به آن

خیابان فاآنی شمالی کوچه باغ ایلخانی

5006/5

3400

3300

1/304/579/500

اقامتی،رستوران و ...

 

توضیحات:


1- بهای خرید اسناد برای هر پروژه (بسته)، دویست هزار ریال می­باشد.

 

2- تضمین شرکت در مناقصه می­بایست به صورت ضمانت­نامه بانکی و دارای اعتبار تا تاریخ 93/7/22در وجه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران ارائه گردد . 

 

3- متقاضیان می­توانند از تاریخ درج اولین آگهی   روز یکشنبه مورخ 93/4/1 لغایت تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 93/4/8نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند

 

4- آخرین مهلت تحویل اسناد به دبیرخانه شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس تا پایان وقت اداری روز پنج­شنبه مورخ 93/4/19 می­باشد.



5- تاریخ بازگشایی پاکت­ ب فرم ارزیابی کمیته (فنی بازرگانی) روز ­شنبه مورخ 93/4/21
می باشد و تاریخ بازگشایی پاکت­های الف  و ج سرمایه­گذاران ساعت 12:00 روز یکشنبه مورخ 93/4/22 در دفتر مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان فارس می­باشد.

6- رعایت تهیه پاکت­ها بر اساس ضوابط الزامی است به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مهلت مقرر فراخوان واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

7-حضور یک نفر به عنوان نماینده متقاضی در جلسه بازگشایی پاکت های مالی بلامانع می باشد.

 

 

 


 


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top