شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

ضرورت فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه وخانواده

به کزارش روابط عمومی شرکت عمران ومسکن سازان استان فارس:به مناسبت ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی واجتماعی شهرداری شیراز در راستای طرح توانمند سازی وساماندهی سکونتگاه های غیررسمی نشستی تحت عنوان ضرورت فرهنگ عفاف وجچاب در جامعه وخانواده در خانه محلات سعدی، سهل آباد،شهرک بهار، کوشک میدان، ده پیاله ومهدی آباد برگزار کرد.

 

 

به کزارش روابط عمومی شرکت عمران ومسکن سازان استان فارس:به مناسبت ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی واجتماعی شهرداری شیرازدر راستای طر ح توانمند سازی وساماندهی سکونتگاه های غیررسمی نشستی تحت عنوان ضرورت فرهنگ عفاف وجچاب در جامعه وخانواده در خانه محلات سعدی، سهل آباد،شهرک بهار، کوشک میدان، ده پیاله ومهدی آبادبا جمع کثیری از ساکنین برگزار کرد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن جلسه با سخنرانی حجت الاسلام ومسلمین حاج آقا خادمیکه از چادر به عنوان حجاب برتر استفاده می کنند گفت: حجاب پاکیزگی و حیا است،

وی در بخش دیگری از سخنان خودتصریح کرد: واژه حجاب در قرآن هفت بار با تعابیر و در مناسبت های مختلف ذکر شده که از آن به عنوان دیوار و حائل یاد می شود.

خادمی با بیان اینکه امروز باید مقوله حجاب به عنوان اصل مهم مورد توجه و تاکید قرار گیرد بیان داشت:مقوله حجاب و عفاف مقوله ای بسیار خطیر است که امروز بیشتر از هر زمان دیگری باید توسط زنان و دختران جامعه مد نظر و توجه جدی قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: حجاب امروز جزء ضروریات جامعه است و باید در امر به معروف و نهی از منکر به این مهم پرداخته شده و همگان با روش های صحیح اقدام به نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب کنند.

  گفتنی است: در پایان این مراسم که  به مناسبت  هفته عفاف و حجاب برگزار شد،از بانوان محلات تجلیل شد.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top