شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

دستاوردهای خانه های محلات شیراز در نمایشگاه بین المللی هفت سین و هدایا

خانه های محلات سهل آباد ، سعدی ، مهدی آباد و کوشک میدان دستاوردها و آموخته های ساکنان این محلات را در هفتمین نمایشگاه ملی سوغات و هدایا  وهفت سین به نمایش گذاشتند

 

خانه های محلات سهل آباد ، سعدی ، مهدی آباد و کوشک میدان دستاوردها و آموخته های ساکنان این محلات را در هفتمین نمایشگاه ملی سوغات و هدایا به نمایش گذاشتند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس، خانه های محلات سهل آباد ، سعدی ، مهدی آباد و کوشک میدان شیراز که تا کنون دوره های آموزشی بسیاری را در راستای اشتغال زایی و در حوزه صنایع دستی برای ساکنان این محلات برگزار کرده اند ، توانستند با دستی پر در نمایشگاه ملی

 سوغات و هدایا، هفت سین و تزئینات شرکت کنند.

 

بر اساس این گزارش ، شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس که در راستای توانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی خانه های محلات را بهره برداری و حمایت می کند، نتایج مثبتی از این اقدام حاصل کرده است.

 

 

 

گفتنی است دستاوردهای خانه های محلات سهل آباد ، سعدی ، مهدی آباد و کوشک میدان شامل سفره هفت سین، کیف و دیگر محصولات چرمی و ... می باشد که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

 

هفتمین نمایشگاه ملی سوغات و هدایا با هدف ترویج صنعت گردشگری و یافتن ظرفیت های گردشگری کشور یازدهم تا پانزدهم اسفند ماه در شیراز در حال برگزاری است .


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top