جمعه 7 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

بررسی بافت‌های ناکارآمد استان فارس در سومین نشست ستاد ملی بازآفرینی

وضعیت بافت‌های فرسوده، تاریخی و سکونتگاه‌های غیررسمی استان فارس در سومین جلسه ستاد ملی بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محله‌های هدف احیا بهسازی و نوسازی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وضعیت بافت‌های فرسوده، تاریخی و سکونتگاه‌های غیررسمی استان فارس در سومین جلسه ستاد ملی بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محله‌های هدف احیا بهسازی و نوسازی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی  شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سومین جلسه ستاد ملی بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محله‌های هدف احیا بهسازی و نوسازی شهری با موضوع بررسی بافت‌های ناکارآمد شهری استان فارس صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ مرداد ماه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و برخی از مسئولان ملی و استانی در ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر آخوندی، محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هوشنگ عشایری مدیرکل راه و شهرسازی فارس، هوشنگ خندان‌دل معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کشور، معاون عمرانی استاندار فارس، محمد صادقی نماینده کازرون در مجلس، علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز، دکتر کلانتری قائم مقام معاون بهداشتی وزارت بهداشت، مجید روستا و سعید اسلامی بیدگلی اعضای هیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و نریمان مصطفایی مدیرکل دفتر ستاد بازآفرینی شهری پایدار ، اشرفی مدیرعامل شرکت عمران ومسکن سازان حضور داشتند.

در این جلسه درباره فعالیت‌های انجام شده برای حل مشکلات سکونتگاه‌های غیررسمی استان فارس به ویژه در سه شهر مرودشت، کازرون و شیراز بحث شد. ارائه گزارش عملکرد ستادها، گزارش عملکرد کارگروه‌های تخصصی و طرح و بررسی سیاست‌ها و راهبردهای مختلف سه دستور کار اصلی این نشست بود. ضمن این‌که بحث‌ها در دو بخش عملکرد ستاد استان فارس و عملکرد معاونت بهداشت در حاشیه شهرها تقسیم‌بندی شد.

توجه ویژه به سعدیه شیراز که در محدوده سکونتگاه‌های غیررسمی شیراز قرار گرفته است، تقویت بحث توریستی در منطقه و ارائه گزارش فعالیت‌های انجام گرفته توسط وزارت بهداشت درباره فعالیت‌های انجام شده در استان فارس از جمله مباحثی بود که در این جلسه به طرح گذاشته شد.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top