شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

طی نشستی با حضور مدیران شهری و اساتید دانشگاه صورت می پذیرد ؛

بررسی پروژه های پیشگام و محرک توسعه در بازآفرینی شهری پایدار شیراز

نقش پروژه های پیشگام و محرک توسعه در باز آفرینی شهری پایدار در شیراز(پروژه نیکان-مدرسه خان) به بحث و بررسی گذاشته می شود.

 

نقش پروژه های پیشگام و محرک توسعه در باز آفرینی شهری پایدار در شیراز(پروژه نیکان-مدرسه خان) به بحث و بررسی گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی عمران و مسکن سازان فارس، در راستای برگزاری سلسله نشست های تخصصی با موضوع بررسی تجارب بازآفرینی شهری پایدار(محلات هدف شیراز)، نشست نقش پروژه های پیشگام و محرک توسعه در باز آفرینی شهری پایدار در شیراز با حضور مدیران شهری و اساتید دانشگاه به بحث و بررسی گذاشته می شود.

بر اساس این گزارش، سخنران این نشست مهندس آشتیانی و اعضای پنل مهندس جوادزاده، دکتر علی آبادی، دکتر لطفی و مهندس طالبان هستند و این نشست نیز چهارشنبه 16 دی ماه سالجاری از ساعت 8.30 تا 12 در دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز(گلدشت معالی آباد) برگزار می گردد.

گفتنی است سلسله نشست های تخصصی با هدف بررسی تجارب بازآفرینی شهری پایدار و با موضوع محلات هدف شیراز توسط شرکت عمران و مسکن سازان فارس و با مشارکت دانشگاهیان برگزار خواهد شد و شرکت در این نشست ها برای عموم آزاد می باشد.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top