شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

پنجمین نمایشگاه دستاوردها وعملکرد حرفه آموزان خانه محلات شیراز برگزار شد:

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران ومسکن سازان فارس :شرکت عمران ومسکن سازان فارس به نمایندگی شرکت مادرتخصصی عمران وبهسازی شهری ایران در راستای باز آفرینی پایدار شهری وحمایت از آموزش دیدگان در خانه محلات شیرازاقدام ;

 به گزارش روابط عمومی شرکت عمران ومسکن سازان فارس :شرکت عمران ومسکن سازان فارس به نمایندگی شرکت مادرتخصصی عمران وبهسازی شهری ایران در راستای باز آفرینی پایدار شهری وحمایت از آموزش دیدگان در خانه محلات شیرازاقدام به اجاره غرفه جهت ارائه دستاوردها وعملکرد خانه محلات در هشتمین نمایشگاه سفره هفت سین ، هنرهای دستی بانوان وشیرینی خانگی نموده است ..

گفتنی است :این نمایشگاه که در راستای معرفی و شناسایی اقدامات اقتصادی صورت گرفته در راستای توانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی شهر شیراز برگزار شده بود، با استقبال فراوانی مواجه شد.

 در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف که حاصل تجربیات گوناگونی ساکنین بود ارایه گردید تا مورد استفاده قرار گیرد و مردم نتایج مشارکت خود را در اجرای طرح های مطالعه شده ببینند.


گفتنی است این نمایشگاه به مدت 5 روز  از تاریخ 10 تا 14 باسفند ماه  از ساعت 16 الی 21 در محل نمایشگاههای دائمی استان فارس در سالن ملاصدرا برپا گردید.

 

 


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top