شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

پژوهش : زنگ خطر برای سلامت اجتماعی محور سنگ سیاه به صدا درآمده است

تاریخ انتشار:1395/2/30
جلسه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در محور سنگ سیاه به ریاست دکتر پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در تاریخ 29 اردیبهشت ماه برگزار گردید

جلسه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در محور سنگ سیاه به ریاست دکتر پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در تاریخ 29 اردیبهشت ماه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان فارس در این جلسه که با حضور مدیر کل اجتماعی فرهنگی استانداری فارس ،فرماندار شیراز،مدیر کل بهزیستی،نیروی انتظامی و ..... برگزار گردید پژوهش ضمن اشاره به اینکه می بایست از منظر فرهنگی اجتماعی و کالبدی به موضوع نگاه کنیم گفت: منطقه سنگ سیاه دچار آسیب های فراوانی است و تغییر چندانی نسبت به سال گذشته ایجاد نشده است.وی افزود : برای شهری فرهنگی مثل شیراز خیلی سخت است که چنین وضعیتی را شاهد باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت:مردم آن منطقه به شدت دردمند هستند و باید به دنبال فکری اساسی باشیم و با نگاهی عملیاتی و اجرایی وارد کار شویم .

در ادامه عالیشوندی فرماندار شیراز گفت:شناخت لازم را نسبت به این مناطق داریم وباید اقدامات عملی را شروع کنیم . وی همچنین پیشنهاد ایجاد قرارگاهی  جهت ساماندهی این منطقه را عنوان کرد و افزود: می بایست این مناطق را مدیریت کنیم.

 

اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان در ادامه با اشاره به این نکته که در 12 منطقه شهر شیراز ،دارای دفتر تسهیلگری هستیم گفت: برای مردم نباید تصمیم بگیریم و باید آنهارا در روند تصمیم سازی مشارکت دهیم.شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران از سالها پیش نسبت به بدنه سازی و کف سازی و عملیات کالبدی فعالیت های خوبی را انجام داده است .

درپایان مقرر گردید قرارگاه عملیاتی تشکیل و فضا برای خلاف کاران ناامن شود بصورتی که در سطح شهر نیز پراکنده نشوند.همچنین تبلیغاتی نیز صورت گیرد تا سرمایه گذاران به این منطقه وارد شوند

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top