شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

دومین روز برگزاری کارگاه آموزشی در مدرسه نیکان

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان فارس در تاریخ 95/3/12 دومین روز از برگزاری کارگاه آموزشی تجارب مرمتی برگزار گردید؛ مدعوین در محل پروژه نیکان در مجاورت مدرسه خان گردهم آمدند. در ابتدا مهندس معین مدیرعامل شرکت عمران و توسعه فارس به عنوان شریک پروژه اجرائی نیکان و ایلخانی ، ضمن خوش آمدگویی به حضار؛ مختصری به فعالیت های شرکت و اهداف خود اشاره کردند
 
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان فارس در تاریخ 95/3/12 دومین روز از برگزاری کارگاه آموزشی تجارب مرمتی برگزار گردید؛ مدعوین در محل پروژه نیکان در مجاورت مدرسه خان گردهم آمدند. در ابتدا مهندس معین مدیرعامل شرکت عمران و توسعه فارس به عنوان شریک پروژه اجرائی نیکان و ایلخانی ، ضمن خوش آمدگویی به حضار مختصری به فعالیت های شرکت و اهداف خود اشاره کردند.

در ادامه دکتر قانعی مشاور طرح پروژه ایلخانی (مشاور پلشیر) به ارائه جزئیات اجرائی مجموعه گردشگری ایلخانی و دکتر لاری مشاور طرح پروژه نیکان (مشاور بنکوه سازان) به ارائه جزئیات طرح گردشگری، تجاری نیکان پرداختند.

 

در پایان مدعوین از خانه های تاریخی حفظ شده و در حال مرمت در پروژه نیکان شامل منازل تاریخی مفلح، شیخ الاسلام، برحق طلب و محلاتی بازدید به عمل آورده و از نزدیک با گروه استادکاران مرمتی و روش های آنان آشنا شدند.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top