شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

اشرفی:آمادگی هرگونه همکاری با روحانیون وطلاب حوزه های علمیه دربحث کاهش آسیب های اجتماعی راداریم

تاریخ انتشار:1396/2/17

 جلسه ای فی مابین مهندس اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس و جمعی از روحانیون حوزه علمیه در مجتمع فرهنگی اقامتی امین ولایت واقع در آستانه شیراز برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان فارس در این جلسه اشرفی به نقش پررنگ حضور روحانیت در بحث سکونتگاه های غیر رسمی و کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق اشاره کرد  وگفت:شرکت عمران و مسکن سازان آمادگی هر گونه همکاری در بحث ساکن شدن روحانیون و طلاب در این مناطق حاشیه نشین راداراست کما اینکه در حضور چند ماهه این عزیزان دراین محل شاهد کم شدن آسیب های اجتماعی و محدود شدن حضور معتادان و خرده فروشان مواد مخدر می باشیم.

 

در ادامه نیز حجت الاسلام عباس پور مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه  استان فارس ضمن تشکر از همکاری های شرکت عمران و مسکن سازان فارس گفت:روحانیون و طلاب حوزه های علمیه با توجه به همکاری های شرکت عمران و مسکن سازان فارس این آمادگی را دارند که با با ساکن شدن روحانیون در این محلات به کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق کمک کنند.

در پایان نیز اشرفی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  و تاکیدات ایشان بر لزوم کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین افزود این شرکت  در راستای منویات مقام معظم رهبری هر گونه کمک و همکاری لازم را جهت کاهش این آسیب ها با جامعه طلاب و روحانیون خواهد داشت.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top