پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

افتتاح خانه داوطلبین جمعیت هلال احمر در خانه محله شهرک بهار

تاریخ انتشار:96.3.3

روز سه شنبه مورخ 96.3.2خانه داوطلبین جمعیت هلال احمر در خانه محله شهرک بهار با حضور مسئولان و اهالی محل افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان فارس  روز سه شنبه مورخ 96.3.2 با حضور مهندس اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس،دکتر رشیدی رییس جمعیت هلال احمر شیراز و جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر و شهرداری منطقه 2 شیراز و اهالی محله شهرک بهار خانه داوطلبین جمعیت هلال احمر در خانه محله شهرک بهار افتتاح گردید.

در این مراسم ابتدا مهندس اشرفی ضمن تشکر از زحمات سازمان جمعیت هلال احمرشیراز و شهرداری شیراز ،توضیحاتی رااز چگونگی تشکیل و عملکرد خانه های محله و محلات ناکارآمد فارس ارائه داد و در باب اهمیت خانه داوطلبین گفت :داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان حلقه اتصال میان توانمندان و نیازمندان هر محل عمل می کنند که اگر این کار به درستی صورت گیرد اثربخشی فوق العاده ای را در توانمندکردن محلات بر جای خواهد گذاشت.

 

سپس دکتر رشیدی نیزضمن تشکر از حمایت های دلسوزانه شرکت عمران و مسکن سازان فارس گفت:حادثه در کمین است و چنانچه بلایای طبیعی در شهری مثل شیراز اتفاق بیفتد اتفاقات ناگواری را به دنبال خواهد داشت لذا ضروریست که مردم هر محل از آموزش های جمعیت هلال احمر برخوردار گردند تا صدمات و تلفات ناشی از این بلایا به حداقل کاهش یابد.

در پایان نیز سرکار خانم ایزدی مدیر خانه محله شهرک بهار به عنوان مسئول خانه داوطلبین جمعیت هلال احمر خانه محله شهرک بهار منصوب و سوگند نامه ای نیز قرائت گردید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top