شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

نگاه ویژه مسئولین استانی به ورزش در خانه های محله شیراز

تاریخ انتشار:96.6.16

نخستین جشنواره مسابقات ورزشی اوقات فراغت بانوان محله های شیراز در رده تیمی دوستی و تیمی، با حضور مسئولین استانی برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس اولین دوره مسابقات بانوان خانه محلات بافت فرسوده  شیراز صبح روز چهارشنبه 15/6/96 به همت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، شهرداری شیراز،شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس،سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز، سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری شیراز، هیئت ورزش های همگانی استان فارس و اداره عمران و بهسازی راه و شهرسازی استان فارس برگزار و با استقبال پرشور ساکنین محلات مواجه گردید.

در مراسم اختتامیه ضمن حضور و سخنرانی مسئولین محترم استانی ،مهندس پاک فطرت عضوشورای شهر شیراز ورئیس هیات ورزش های همگانی،دکتر سالاری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز،دکتر کوشکی مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای فارس ، سرکار خانم زارع مهذبیه رئیس اموربانوان فرمانداری شیراز ،مهندس بهاروند رئیس اداره عمران وبهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس و مهندس اشرفی مدبرعامل شرکت عمران ومسکن سازان فارس ؛ نفرات برتر در قالب تیم های دوستی و خانوادگی معرفی  شدند و در پایان توسط داورهای منتخب، برندگان این دوره از مسابقات در رده های مربوطه و در مقام های اول، دوم و سوم اعلام و جوایز ارزنده ای دریافت کردند.

مهندسی اشرفی، مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس؛ به عنوان سخنران این مراسم بیان کرد:

ورزش های بومی محلی از واقعیت های قصه فرهنگ ماست و اهمیت به آن باعث بالندگی فرهنگ محله می گردد. مسئولین می توانند با کنترل هیجانات جوانان باعث پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی محله گردند. ضمن اینکه ورزش یکی از مواردی است که باعث می گردد همه مردم اعم از سیاه و سفید؛ فقیر و غنی ، پیر و جوان در کنار هم برای پیشبرد امور تلاش کنند.

وی همچنین بحث محله محوری را عنوان نموده و گفت: ورزش می تواند با ایجاد احساس تعلق خاطر در مردم محله، تعصب ویژه آنان را در حفظ و حراست از محله خود ایجاد نماید.

 

همچنین ایشان ضمن تاکید بر رسالت مسئولین افزود: برما مسئولین است که این قبیل امور را تقویت نموده تا بتوانیم ضمن احیاء محله در بالندگی فرهنگ محله و همچنین مشارکت بیشتر مردم در امور با استفاده از تعصبات محله ای کوشاتر باشیم.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top