شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

شهردار کلانشهر شیراز: شعار اصلی من «شیراز شهر سبز پایدار، شهروند فرهنگ‌مدار» است


مهندس اسکندرپور شهردار کلانشهر شیراز در آیین معارفه خود گفت: برای تحقق شعار «شیراز شهر سبز پایدار، شهروند فرهنگ‌مدار» از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد و امکان تحقق آن با همکاری شورای شهر و مشارکت پررنگ شهروندان میسر خواهد بود.

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور با بیان اینکه شعار اصلی من عبارت است از «شیراز شهر سبز پایدار، شهروند فرهنگ‌مدار» گفت: برای تحقق این شعار از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد و امکان تحقق آن با همکاری شورای شهر و مشارکت پررنگ شهروندان میسر خواهد بود. من به این شعار باور دارم و در مسیر تحقق آن گام برخواهم داشت.
شهردار کلانشهر شیراز با قدردانی از حسن اعتماد شورای اسلامی در انتخاب وی به عنوان کلیددار شهر شیراز عنوان کرد: مدیریت شهری امروز باید با نگاهی یکسان به شمال و جنوب شهر شیراز در راستای توسعه هر چه بیشتر آن گام های مستحکمی بردارد.
وی با اشاره به اینکه در راه توسعه بیش از پیش شیراز و تحقق شعار خود از جسارت، انگیزه، انرژی و قدرت ریسک پذیری جوانان استفاده خواهد کرد، اظهار کرد: من به عنوان شهردار کلانشهر شیراز، شهری که فرصت های بسیاری پیش روی خود دارد به علم محوری، توجه به خرد جمعی، استفاده از نظرات کارشناسان توجه دارم و از سلیقه محوری و گرفتن تصمیمات غیرکارشناسی دوری خواهم کرد.
مهندس اسکندرپور در انتها افزود: رویکرد من به مدیریت کلانشهر شیراز این است که شیراز شهر امید، سرزندگی و نشاط باشد تا این کلانشهر تبدیل به شهری شاخص در زمینه هایی نظیر گفتگوی فرهنگی، گردشگری مذهبی، تاریخی، سلامت و فرهنگی، انسان محور، زیست بوم دوست و ... شود و رعایت شاخصه‌های توسعه پایدار، نظیر مسئولیت‌پذیری، حاکمیت قانون و عدم تبعیض بین شهروندان در آن چشمگیر باشد.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top