شنبه 1 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

چهارمین جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری برگزار گردید

تاریخ انتشار97.05.03
به منظور بررسی عملکردی و بهبود اقدامات بازآفرینی چهارمین جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری به ریاست استاندار محترم فارس در محل این استانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان فارس در ابتدا جناب آقای دکتر رحیمی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری فارس در خصوص دغدغه استان در احیاء بافت­های ناکارآمد و فرسوده به ویژه مباحث مربوط به طرح امید توضیحاتی را ارائه و سپس صورتجلسه قبلی ستاداستانی جهت بررسی عملکرد دستگاه ها قرائت و مورد بررسی قرار گرفت.

سپس مهندس تبادار استاندار محترم فارس گفت: پروژه ­های در حال پیگیری از سوی دستگاه ها برای استان فارس اغناکننده نبوده و می­ بایست تا جلسه بعدی اقدامات مؤثرتری در بخش بافت­های فرسوده تعریف گردد.

در ادامه مهندس اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن­ سازان استان فارس نیز از تلاش­ های بی وقفه این شرکت و شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان نمایندگان دولت در بخش بافت ­های ناکارآمد شهری سخن گفت و تقاضای کمک سایر دستگاهها را در این بخش خواستار شد.

 

 

در پایان نیز با توجه به ضرورت احیاء محدوده آرامگاه سعدی بر اساس جلسه ستاد ملی نسبت به بررسی طرح و بودجه موردنیاز تملک اقدام گردید و پس از توضیحات خانم مهندس سلطانیان معاون فنی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس در خصوص منسوخ شدن روش تملک در احیاء بافت­های ناکارآمد شهری و جناب آقای مهندس بهادری در خصوص فازبندی پروژه، جناب آقای مهندس تبادار استاندار محترم فارس دستور تشکیل کارگروهی به ریاست دکتر رحیمی جهت بررسی نحوه ورود به احیاء محدوده آرامگاه سعدی صادر کرد.

 


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top