شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

تشکیل کانون سلامت محله در سهل آباد

تاریخ انتشار:97.05.21

روز شنبه مورخ 97.05.20 جلسه ای با محوریت چگونگی اجرای طرح کانون سلامت محله در خانه محله سهل آباد برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان فارس در این جلسه که با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، یاوران شورا و مدیر خانه محله سهل آباد ،مهندس عباس زاده از شرکت عمران و مسکن سازان فارس و مهندس مظفری معاون شهرداری منطقه 7 شیراز در خانه محله سهل آباد برگزار گردید.ابتدا عباس زاده  خلاصه ای از مشخصات محله سهل آباد و اقدامات انجام گرفته  در بازآفرینی این محله بیان و دلیل انتخاب کردن این محله را به عنوان پایلوت در اجرای طرح کانون سلامت محله را پیگیری های دلسوزانه یاوران شورای این محل و همچنین مدیر مسئول این خانه محله دانست.

سپس دکتر طغرایی از علوم پزشکی ضمن تشکر از همکاری های شرکت عمران و مسکن سازان فارس گفت:یکی از بحث های بازآفرینی چالش در بحث اجتماعی شدن سلامت است که به همین دلیل معاونت اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی ایجاد گردید.

وی افزود مهمترین بحث در اجرای این طرح مشارکت مردمی می باشد.لذا می بایست 5 یا 10 نفر از محله به عنوان اعضای کانون انتخاب و یک نفر هم به عنوان دبیر وظیفه انتقال اطلاعات از موارد منجر به آسیب های اجتماعی، روانی و بهداشتی را به علوم پزشکی خواهد داشت.

در ادامه مهندس مظفری هم ضمن استقبال از این طرح اعلام آمادگی خود و شهرداری منطقه 7 را در اجرای هر چه بهتر  این طرح بیان داشت و نسبت به ارزیابی اقدامات نیز تاکید نمود.

در پایان هم اعضای جلسه به بازدید از کارگاه مشاغل خانگی و کتابخه سهل آباد پرداختند.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top