شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

بررسی عملکرد کانون سلامت در محلات هدف شیراز

تاریخ انتشار:1397/12/8

روز سه شنبه مورخ 97.12.7 جلسه ای در خصوص عملکرد کانون سلامت در محلات ناکارآمد شیراز در محل شرکت عمران و مسکن سازان فارس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس این جلسه که با حضور دکتر افراشی معاون دانشگاه علوم پزشکی شیرازو تیم همراه،مهندس اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس،مهندس عباس زاده مدیر ساماندهی و بازآفرینی شرکت و دبیران کانون سلامت محلات سنگ سیاه،مهدی آباد و کوشک میدان با محوریت عملکرد کانون سلامت در محلات هدف در محل شرکت برگزار گردید،ابتدا مهندس اشرفی ضمن خوشامد گویی به حاضران در جلسه مقدمه ای کوتاه را از  هدف جلسه بیان کرده و از دبیران کانون سلامت خواستند که مشکلات خود در زمینه عملکرد این کانون را بی پرده بازگو کنند.

هر یک از دبیران کانون نیز مشکلات موجود و عملکرد کانون را به صورت صریح و انتقادی بیان واز دکتر افراشی درخواست داشتند تا به مشکلات و کمبودات رسیدگی شود.

در ادامه هم مهندس عباس زاده به حمایت از محلات پرداخته و تاکید کردند با توجه به شیوه نامه اجرایی تشکیل کانون و مجمع سلامت محله انتظار می رود عملکرد قوی تری را در این زمینه شاهد باشیم.

سپس دکتر افراشی ضمن تشکر از  دبیران کانون سلامت و شرکت عمران و مسکن سازان فارس  به سبب تشکیل جلسه و حمایت از محلات اظهار داشتند تمامی مشکلات در راه اجرای این طرح را می پذیرم و تمام تلاش خود را در زمینه رفع مشکلات خواهم کرد.

وی ادامه داد به جهت رفع کمبودات و مشکلت جلسات بیشتری با حضور محلات و شرکت عمران و مسکن سازان فارس برگزار گردد تا بتوان در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب رسید.

در پایان نیز مهندس اشرفی با بیان اینکه در ابتدای اجرای هر طرحی مشکلاتی وجود دارد خاطرنشان کرد باید از مشارکت مردمی بهتر و بیشتر استفاده کرد و امور را به دست مردم سپرد وی ادامه داد مطمئناعلوم پزشکی بار این مسئولیت را درک کرده و همچون همیشه آماده خدمت گزاری می باشد.

در نتیجه جلسه فوق مقرر گردید ظرف مدت 48 ساعت یکی از مشکلات و درخواست های محلات که اولویت بیشتری برای آن مناطق دارد و بتوان در کوتاه مدت حل کرد توسط دبیران کانون به شرکت عمران و مسکن سازان فارس اعلام و این شرکت نیزمراتب را جهت حل و فصل امور به علوم پزشکی ارائه دهد.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top