شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

قبل از وقوع بحران به دنبال تجهیزات باشید

تاریخ انتشار:98/09/20

استاندار فارس خطاب به دستگاه های اجرایی :

قبل از وقوع بحران به دنبال تجهیزات باشید

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه ستاد مدیریت بحران با بیان آمادگی دستگاههای اجرایی در پذیرش ایده های پژوهشی در  این حوزه  اظهار داشت: با توجه به گستردگی بلایای طبیعی موضوع برنامه ریزی در مقابله با این حوادث کارکرد موثری در کاهش تلفات مالی و جانی دارد و پیش شرط این امر وجود برنامه عملیاتی مختص هر دستگاه است.
وی تقسیم وظایف را از دیگر اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث دانست و گفت: تهیه نقشه های پهنه بندی زلزله ضروری است و پیش بینی در این حوزه مانع از تشدید بحران خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد: بهره گیری از فناوری های نوین باعث کاهش هزینه‌های بحران و افزایش توان عملیاتی می شود.
رحیمی با اشاره به بهره برداری اقشار مختلف از عرصه‌های منابع طبیعی افزود: بهره برداران منابع طبیعی باید در حفاظت از این مناطق نیز سهیم باشند و محدودیت امکانات دولتی در وظیفه مند کردن بهره برداران منابع طبیعی ضروری است.
استاندار فارس با بیان اینکه وظایف دستگاه های اجرایی در مدیریت بحران تعریف شده است اظهار داشت : نیازمندی های سخت افزاری دستگاه ها باید قبل از وقوع بحران دنبال شود و در این زمینه باید جذب کامل اعتبارات دنبال شود.
گفتنی است جلسه ستاد مدیریت بحران استان با بررسی مباحث تخصصی پایان یافت.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top