شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

پشتیبانی و رفع موانع ساخت مسکن از مهمترین اهداف اداره کل راه و شهرسازی استان فارس می باشد

تاریخ انتشار: چهاردهم فروردین 1400

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس ، برنامه های این اداره کل در خصوص تحقق شعار سال 1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به ویژه در حوزه مسکن تبیین نمود و تسهیل گری در ساخت مسکن را مهمترین هدف این مجموعه در سال آینده دانست.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت حوزه مسکن یکی از مهمترین وظایف و اهداف وزارت راه و شهرسازی می باشد .
مهندس زاهدی این سیاست اداره کل را در بحث اقدام ملی تولید مسکن دانست تا این طرح با سرعت و شتاب بیشتری در راستای مسکن دار کردن مردم و تنظیم بازار مسکن نقش بسزایی در کشور داشته باشد.

وی افزود: پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن مستلزم انجام اقدامات در سطح ملی نیز است که رفع موانع قانونی در این بخش در سیاستگذاری وزارت را و شهرسازی می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اظهار داشت در بحث تولید مسکن به بخش خصوصی نیز اتکا خواهیم داشت و صرفاً نباید به تصدی گری دولت در ساخت مسکن متکی بود و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است و سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس حمایت از تولید مسکن توسط بخش خصوصی دارای صلاحیت می باشد.

مهندس جعفرزاهدی در پایان گفت این اداره کل هرگونه تسهیل گری لازم در زمینه امکانسنجی ، شناسایی و واگذاری اراضی مناسب و همچنین برنامه ریزی مناسب شهرسازی و معماری انجام خواهد داد تا شاهد این باشیم که هر شهروند استان فارس که فاقد مسکن است در آینده نزدیک صاحبخانه شود.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top