چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

پروژه‌های انسان‌محور در مناطق کمتر برخوردار، محرک‌های توسعه هستند

تاریخ انتشار: بیست اردیبهشت 1400

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، درباره اجرای پروژه‌های مردم محور در مناطق کمتر برخوردار شیراز گفت: اینگونه پروژه‌ها با عنوان محرک توسعه عمل می‌کنند و در نهایت باعث افزایش کیفیت زندگی در این مناطق می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اسماعیل صالحی با اشاره به برخی پروژه‌های شاخص در حال اجرا توسط شهرداری شیراز عنوان کرد: تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت که تقاطعی چندسطحی با یک پل چپگرد، یک پل دوربرگردان و یک زیرگذر است، رینگ ترافیکی جدیدی در اتصال بولوار رحمت و بولوار احمدبن موسی (ع) ایجاد می‌کند و بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
صالحی با بیان اینکه پل چپگرد، در خروجی بولوار احمدبن موسی (ع) به سمت میدان کوزه‌گری در حال ساخت است، اظهار داشت: پل دوربرگردان، جایگزین لوپ شبدری غربی پل غدیر که به دلیل تملک زیاد ساخته نشده بود، می‌شود و ترافیک شمال به شرق یعنی بولوار سرداران به سمت میدان الله را برقرار می‌سازد.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز زیرگذر در دست احداث نیز پل غدیر و بولوار احمدبن موسی (ع) را به طور مستقیم متصل خواهد کرد.
صالحی همچنین به ایجاد پردیس سینمایی جوان در میدان کوزه‌گری اشاره کرد و هدف از اجرای این طرح را تحقق شعار انسان‌محوری و توزیع عادلانه امکانات شهری دانست که سرلوحه عملکرد شهرداری شیراز است.
او با بیان اینکه این مجموعه بزرگ فرهنگی مجهز به سه سالن سینما، دو سالن VIP، یک سالن تئاتر و یک سالن آمفی تئاتر روباز است، ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این پروژه شاهد شکوفایی استعدادها و ایجاد محیطی شاد و پرنشاط برای مردم در این منطقه از شهر باشیم.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top