جمعه 31 فروردین 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

آیین اهدای قرارداد مشارکت در ساخت پروژه تجمیعی محله قصردشت

تاریخ انتشار: یازدهم آذر 1400

قرارداد مشارکت در ساخت پروژه تجمیعی محله قصردشت توسط مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس به شریک سرمایه گذار تحویل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس روز چهارشنبه مورخ 1400/09/10 طی مراسمی که در محل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس برگزار گردید، قرارداد مشارکت در ساخت پروژه تجمیعی محله قصردشت توسط مهندس اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس به  شریک سرمایه گذار که در فراخوان اخیر پروژه قصردشت برنده اعلام گردیده بود تحویل گردید.

شایان ذکر می باشد پروژه فوق در زمینی به مساحت تقریبی 1850 متر مربع و زیر بنای حدود 10000 متر مربع در سه بلوک ساختمانی در محله قصردشت شیراز و به صورت تجمیعی و با هدف نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری که منجر به بازگشایی معابر و زیباسازی محله وهمچنین به عنوان یک عامل محرک توسعه قوی جهت تشویق سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی به ورود در بافت های فرسوده شهری می باشد ، واقع گردیده است.

امید آن می رود با توجه به درایت و تخصص مدیریت و کارکنان شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس و همچنین شریک سرمایه گذار به عنوان مجری ساخت، شاهد اجرای موفق و سریعتر این پروژه  و تقدیم آن به اهالی محترم محله قصردشت بوده و در رسالت خود همچون گذشته موفق باشیم.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top