شنبه 1 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

۱۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در شیراز وجود دارد

1401/01/24

قائم مقام شهردار شیراز با بیان اینکه ۱۸۰۰ هکتار‌بافت فرسوده در شهر شیراز وجود دارد، افزود: یک هزار هکتار از این میزان سکونتگاه‌های غیررسمی، ۳۰۰ هکتار در بافت تاریخی و فرهنگی و ۵۰۰ هکتار بافتی که امکان صدور پروانه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیراز امروز، ۲۴ فروردین در مراسم امضای تفاهم‌نامه ۳ جانبه بین شورای شهر، شهرداری و سپاه فجر برای رفع محرومیت‌ها با بیان اینکه امید است که این اقدام با نگاه مثبت شورا و سپاه منجر به اقدامی درخور شود، گفت: شهرداری باید در عمل کار خود را نشان دهد و امیدواریم که محکم پای کار باشیم تا تغییرات محسوس را شاهد باشیم.

فرج‌زاده با تصریح اینکه در این بافت‌ها در نیازهای انسانی امنیت به عنوان اصلی‌ترین بحث مطرح می‌شود، گفت: در بافت‌های مسئله‌دار عدم دسترسی سبب عدم امنیت شده که در کنار آن امکان ارائه خدمات شهری نیز رخ داده است.

قائم مقام شهردار شیراز با بیان اینکه فرسودگی و محرومیت به همراه هم در این نقاط دیده می‌شود، افزود: امروز از توانمندترین دستگاه‌ها کنار هم قرار گرفتند و بسیار خوش‌بین به این تفاهم‌نامه و اجرای آن هستم.

فرج‌زاده با تأکید بر اینکه باید حرکت‌ها به صورت تجمعی باشد تا همه به یک مسیر و یک هدف برسیم، بیان کرد: شهرداری تا پایان سال به اهداف عمل خواهد کرد چراکه از منطقه یک تا منطقه‌های جنوبی نقاط محروم وجود دارد.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top