شنبه 6 مرداد 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی شهرداری شیراز با سامانه سرو امکان‌پذیر شد

1401/08/22

رئیس کمیته هوشمند‌سازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: خدمات سامانه سرو برای شهروندان فراهم شده تا به‌صورت غیرحضوری اقدام به پرداخت عوارض خود کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مهدی نصیری از امکان پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی شهرداری با سامانه سرو خبر داد.

رئیس کمیته هوشمند‌سازی شورای اسلامی شهر شیراز به تشریح این موضوع پرداخت و اظهار کرد: خدمات سامانه سرو در راستای توسعه خدمات به شهروندان، جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش سفرهای درون شهری و تسهیل و تسریع در پرداخت عوارض نوسازی شهرداری برای شهروندان فراهم شده تا به صورت غیر حضوری اقدام به پرداخت عوارض خود کنند.

 او با بیان اینکه این سامانه، امکانی را برای شهروندان فراهم می‌کند که عوارض خود را به صورت نقدی و در صورت موافقت شهرداری به صورت اقساط پرداخت کنند، گفت: شهروندان می‌توانند با وارد شدن در سامانه و ثبت کد نوسازی از میزان بدهی خود اطلاع یابند.

نصیری با تاکید بر تلاش برای تسریع در خدمات ارائه شده در سامانه سرو، بیان کرد: در آینده خدمات دیگری به سامانه اضافه خواهد شد.

عضو هیئت رییسه شورا ی اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: امکان پرداخت الکترونیکی با سامانه سرو پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان را بیشتر می‌کند و این مدیریت شهری را در اجرای پروژه‌های شهری در بخش‌های مختلف بیش از گذشته یاری می‌کند که کمکی شایانی برای گسترش توسعه و آبادانی و همچنین رونق شهر فراهم می‌کند.


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top