پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

دکتر رنجبر به عنوان مديرعامل جدید شركت عمران و مسکن سازان استان فارس منصوب گردید

1402/03/01

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت در روز دوشنبه یکم خرداد ماه سال جاری برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس در اين مراسم كه در محل دفتر مدیرعامل شرکت  و با حضور دکتر جمشیدی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، مهندس اشرفی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس،دکتر رنجبر مدیر عامل جدید شرکت و سایر کارمندان برگزار گرديد، ابتدا مهندس اشرفی ضمن عرض خیر مقدم به دکتر رنجبر خلاصه گزارشی از اقدامات خود طی سالیان گذشته و همچنین پروژه های شرکت ارائه نموده و از پرسنل شرکت خواستند که همچون گذشته با همکاری،تلاش و همفکری، سعی در پیشبرد اهداف و برنامه ها در کنار مدیرعامل محترم جدید، امور مربوطه را پیش ببرند. ایشان در پایان برای دکتر رنجبر آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه، دکتر طالبی معاون فنی شرکت به نمایندگی از تمامی کارمندان ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به مدیرعامل جدید، باقدردانی و سپاس از تلاش ها و خدمات ارزنده مهندس اشرفی، برای ایشان آرزوی بهروزی نمودند.

سپس دکتر جمشیدی از زحمات بسیار ارزشمند مهندس اشرفی تقدیر و تشکر نموده و ایشان را از مدیران برتر و دلسوز استان فارس برشمردند و سه عامل علاقه مندی به کار و پیگیری مطالبات بحق مردم و وجود همکاران شایسته را از عوامل موثر موفقیت مهندس اشرفی و شرکت دانستند. ایشان در ادامه بیانات خود، جناب آقای دکتر محمد حسن رنجبر را را به نمایندگی از هیات مدیره به سمت مدیرعامل جدید شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس  منصوب نمودند.

در پایان نیز دکتر رنجبر مدیر عامل محترم،  ضمن آشنایی با پرسنل بیان داشتند که پس از این نیز با تلاش و جدیت بیشتر و در کنار همدیگر امور را پیش برده و با امید و توکل به خدا در راستای اهداف شرکت به توسعه ی هر چه بیشتر نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری جامه عمل خواهیم پوشاند.

 


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top