شنبه 8 اردیبهشت 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده 100 درصد افزایش یافت

1402/05/01

امیر حسین ثروت جو مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران، از افزایش وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده به 120 میلیون تومان در کلانشهرها و 90 میلیون تومان در سایر شهرها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، ثروت جو با اشاره به اینکه مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند افزود: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها 120میلیون تومان و در سایر شهرها 90 میلیون  تومان با نرخ 4 درصد در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران، متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت میتوانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند.

گفتنی است، تسهیلات مذکور قبلا 60 میلیون در کلانشهرها و 45 میلیون تومان در سایر شهرها بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری‌های انجام شده، افزایش یافته است


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top