چهارشنبه 2 آبان 1403
شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

برپایی موکب خدمات رسانی در مرز شلمچه توسط شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس

تاریخ انتشار 1403/05/25

با برپایی موکب خدمات رسانی در مرز شلمچه صورت می پذیرد ؛

خدام الحسین شرکت عمران و‌ مسکن سازان میزبان عاشقان و دلدادگان سرور و سالار شهیدان

🔹روابط عمومی شرکت عمران و‌مسکن سازان استان فارس از برپایی موکب خدمات رسانی این شرکت به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

✍️مهندس احمدرضا استادی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان فارس با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، گفت: همزمان با حرکت عاشقان و دلدادگان حسینی به سمت مرزهای غربی کشور، این شرکت با استقرار موکب در مرز شلمچه از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ پذیرایی و میزبانی خواهد کرد.

🔹وی افزود: با بیان اینکه موکب پذیرایی شرکت عمران و‌مسکن سازان فارس در راستای توجه این شرکت به حوزه مسئولیت اجتماعی و خدمت رسانی شایسته به زائران و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) برپا شده گفت: خدام الحسین(ع) در تلاش هستند میزبانی شایسته ای از زائران عتبات عالیات داشته باشند.

🔹وی با تاکید بر اینکه خادمان شرکت عمران و مسکن سازان فارس با ارائه خدمات پذیرایی در موکب این شرکت تلاش می کنند شرایط خدمتگزاری به زائران حسینی را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند، تصریح کرد: احساس تکلیف، عزم و اراده کارکنان این شرکت برای تسهیل شرایط حضور هموطنان در بزرگترین گردهمایی شیعیان و خدمت رسانی به آنها در این مسیر نعمت بزرگی است، که شکرگزار هستیم.
 


طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top